Förändringar

Försöker görs lite förändringar. Jag har nu tagit mi tid att träna istället för att fokusera på annat som måste göras. 
Vår crosstrainer ska nu slitas med hälsan rent ut talat. 
Jag ska även börja gymma med ett gym dör man tränar med andra tillsammans med en pt. Min provträning skulle ägt rum idag. Men min öron och ögoninflamerade tjej tig första ching av min tid. Men vad gör man inte för sina små!?
Så förhoppningsvis på torsdag blir min provträning. 
Ändringar i kosten blir det också. Mera vego och vegan blir det för mig nu mera. Kanske inte det roligaste alla gånger. Men med detta blir det mera grönt och mindre mörderi. 


Dagens crosstrainer pass vart 7,7 km på 45 min. 


Kommentarer
mamma

heja på

2014-04-08 @ 06:55:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0