Underbar dag!

Dagen har varit alldeles underbar. Freya har haft så skoj på dagis och skött sig enastående bra. Medan hon varit där så har jag gjort massor.
Jaguar provtränat på ett gym där du är derigerad av en PT varje gång du går dit. Du blir tillsagd vad du ska göra och du får hjälp att göra varje övning helt rätt för att få rätt resultat. Älskade det. Måndag, torsdag och lördag kommer att bli gymdagar fr.o.m. Nu!!! Wehey!!!
Sen har jag hunnit med att städa och även måla 75% av matsals rummet. 
Är på tå att få färdigt här hemma. 
Gardiner ska min kära mor så och då vet jag att det kommer att bli urläckert! 
Bröllopsfoton ska upp på väggarna och sen är det bara köket kvar. 
Så roligt när man ser goda resultat av sitt hårda slit!
Trots att jag varit uppe sen 3:30 i morse så är jag pigg som en mört!
Nu mys med lilla ! Mys mys mys!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0