Tidig Söndag

Då har man varit uppe sedan 03:30. Mamma har varit på besök, och det tog emot att köra henne till flygplatsen idag. Jag hade en tanke på att vägra så hon kunde stanna lite till. Men när plikten kallar där hemma så måste hon åka. Mycket ledsamt! Så idag blir det en tom och lång dag.
Vi har gjort mycket denna veckan och jag har lärt mig ett och annat inom sömnad, vilket är superroligt!
 
Medan min lilla familj sover så sitter jag nu och väntar på att klockan ska slå 7 och gymmet öppnar.
Planerar att klämma in 2 timmars träning nu direkt på morgonen. Sen blir det mys med lillan och förhoppningsvis så kan vi åka och bada.
 
Nu blir det lite frulle och att ladda inför dagens pass.
 
 


Kommentarer
Maria

Förstår känslan!

Kramar

2014-08-10 @ 12:15:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0