Hard working woman I am!

Idag st det blivit en del gjort! 
Putsat fönstren utomhus, tvättat, dammsugit, börjat städa trädgården, kör trädgårdsprylar, varit mamma, varit hustru, ångat frukt. 
Är man effektiv så blir det mycket gjort! 
Effektivitet gör en rik! Känner mig så nyttig och duktig framför allt! 
När min make är klar med sitt så ska jag allt unna mig att gå ut i garaget och fixa med mitt bord och stolar. Nu är det inte långt kvar tills det är klart! Hoppas verkligen det sista lagret med färg kommer att göra lite magi till vårt kök. 

Idéer för framtida projekt blommar i huvudet på mig. Skulle verkligen vilja ha mer tid att göra allt jag vill göra. Me. Viktigast av allt är att vara mamma. Men jag skulle allt vilja önska mig lite mer hantverks tid i julklapp! 

Gud va jag älskar mitt inrednings intresse!!! 


Kommentarer
Maria

Bara en tanke, du kanske skulle ändra i texten Om Mig här på bloggen, ni är ju tre nu i familjen....

Annars kämpa på med ditt inredningsintresse och alla projekt, kul att se! Jag har så många på vänt nu när magen snart förvandlas till en liten bebis och jag blir lite mer rörlig och mig själv igen. :o)

2014-02-25 @ 08:59:05
URL: http://heminredningenligtm.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0