Early morning

Lördag morgon och jag vaknade innan klockan alarmerade kl 5
Pigg som en mört!

Ett steg ska tas lite närmare till ett slutresultat i Freyas rums inredning.
Hennes bokhylla och skötbord ska slipad och målas.
Sen ska jag passa på att slipa av mina nya stol fynd som ska vara o köket.
Ett antikt bord kommer på tisdag och då ska dessa målas om. Det är mycket som jag vill göra på samma gång. Men tiden räcker liksom inte. Man får ta det med ro och lite pö om pö.

Men först ska en stor kaffe och en kaviar macka avnjutas.
Det coolaste på länge är att jag hittade av en ren tillfällighet ett lite svenskt sortiment på matvaru sidan på nätet vi brukar handla på. Och se där! Där fanns Kalles kaviar (en favorit hos mig) 
Dyr, men ack så värt det när man är långt hemifrån sina rötter och svensk mat.
Tack Ocado för detta!!! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0