En sådär trist torsdag

Det är en sån där trist torsdag. Idag vart det ingen simskola som brukar ljusa upp våra torsdagar. Lillans hosta sätter stopp för allt roligt.
Så idag innebär det tvätt och packning inför vår skidsemester.
Förr tyckte jag det var lätt att packa inför årens skidsemester. Men nu jävlar ska man pappa för 3 personer. Jösses va packning det blir! Och rädslan att glömma något viktigt gör sig alltid påminnd. Åker man på solsemester är det ingen fara att packa fel då det inte kostar så mycket att köpa nytt. Men när det gäller skidutrustning så blir det dyrt att glömma viktiga grejer. 
Åter igen påminner jag mig att göra en lista vad jag packar till kommande skidsemester. 

Med tellitubbies som min räddning så ska jag nu återgå till tvätt och packning.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0