Fredag! Wehey!


Egentligen innebär fredag egentligen ingenting annat än en helt vanlig dag för en mor. Men av ren vana så får jag en sådär glädjekänsla. En sån där härlig känsla efter en jobbvecka. Mitt jobb fortsätter dock 24/7 året om. Men att vara mamma är det grymmaste och bästa jobbet man kan ha. 
Fredagskänslan finns där. Inte varje dag jag går upp och duschar, fönar håret och sminkar mig. Men fredagen till ära så har jag gjort det idag. 

Kl 5 fick jag upp och sandpapprade lite mer på mitt köksbord och stolar. Det är lite mer jobb än vad jag väntat mig. Men med morgongänget i P3 som sällskap och en kopp kaffe. Så är det riktigt mysigt att pula med mitt sandpapper i garaget. Bästa egentiden! Helt klart!
Önskar man hade ork att göra detta vare morgon.

Nu sitter jag och skriver inköpslista och skrållar igenom mina matlagnings appar för att hitta middags inspiration. 
Freya tittat på bananer i pyjamas. Dagen har börjat bra! 

Snart kommer en kompis med sina barn. Då blir det lek och kaffepimplande. 

Jag mår super denna fredagsmorgon! 

Här kommer lite inspirationsbilder som jag älskar! 
I brist på andra bilder till detta inlägg:
Källa: Google 

















Kommentarer
mamma

vad mysiga bilder

2014-01-17 @ 15:49:33
URL: http://lisenlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0