I väntan på nåt gott...

Då sitter man här och väntar på att mitt nya antika bord ska levereras, jag väntar på att disken ska bli klar, jag väntar på att Freya ska vakna, jag väntar på att gå och handla, jag väntar på att mamma ska ringa...
Vips så fick man tid att köra ett pass på vår nya monster crosstrainer. Ochvips så fick man tid att vika tvätt och damma. Vips så fick man tid att plocka i ordning på krigszonen av leksaker...
Och vips så fick man tid att sätta sig ner och skriva om all denna tid som jag fick övers. 
Tänk att vissa dagar så klaffar det precis som man vill. Mangård
Tiden till allt liksom. 
Jag ska nu lämna detta inlägg för att försöka hinna att slipa en av mina fyra stolar som skall målas om. 

Time time time skall tas till vara, inte slösas!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0