Måndag morgon!!

Sitter här med mitt morgonkaffe och lyssnar på Morgonpasset i P3. 
Njuter av dessa underbara roliga röster. Har till och med mailat till dem denna morgon, så vi får väl höra om de tar med mitt mail 😃
Dagen kommer att innebära att åka på en dans och sång barngrupp. Och sedan åka till sjukhuset för att få min lilla Freya vägd. Det var inte igår vi gjorde det. Så vi får väl se om hon följer sin kurva som hon ska. 

Vaknade kl 4 redan och var yrvaken. Synd att jag inte har några inrednings projekt för tillfället att stöka med när mornarna blir så där tidiga. 
Bäst att ha nåt i reserv när man ofrivilligt vaknar sådär tidigt. 

Dags att lista upp kommande projekt! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0