Taggad till 1000

Kul att lite folk är inne och kollar på min blogg. Även lite tjejer som jag inte känner. Hoppas ni kommer tillbaka.
Ikväll ska det bli body pump och jag är så taggad!
Min mp3 är laddad med rock och hesa röster som gör mej ännu mer på hugget.

Mp3n är laddad!



Ska försöka fokusera på jobbet till 100% idag så tiden svischar förbi....
Sen blir det Lollo, Sara och jag som kickar ass på body pumpen.

Gårdagens bästa!
Konversation på "svängelska" mellan mej och Lina.

Lina: Saturday night you are welkome to my place. Me and Nina is goingt to dring up te wine "slattar" i have left.
Lisen: Oh, Thanks, I´ll be there.
Lina: Then whe going ti have a "slattnight". A slut - night. Dirty!

hehe... internt skämt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0