Trött

Två långa dagar med huvudvärk. tror jag måste gå till optikern och kolla det här.
Ont i huvudet var och varannan dag nu. I pannan och så strålar det ner i ögonen... Har ju systemglasögon på jobbet, men tror att detb när synen som börjar försämras på riktigt.
Har också bokat tid hos tandläkaren. på tisdag kommer domme-dagen. men ju längre man väntar dessto dyrare kommer det bli. Jag vlill så gärna bleka tänderna, men först skall tandsten och sån crap bort... hoppas jag kommer att ha råd att bleka innan jag åker till barca.
Beställde lite kläder här om dagen. Kännde att jag behöver byxor. Använder nästan vara kjol numera, så nu har jag beställt 2 par byxor. Hoppas de blir snygga på.

Äntligen har jag kommit igång med träningen. Tränar ungefär 4 ggr i veckan nu. 2 st styrkepass och 2 löparpass. Ska försöka få in ett tredje löparpass så småningom, men än så länge räcker det.
En sakt till som jag verkligen måste få bort: Mitt förbannade sötsug. Godiset och läsken gör mej galen!!!
From på måndag ska jag dra ner på sockret. Vill ju se resultat av träningen....

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

snygga kläder fräscha färger

2009-01-24 @ 08:57:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0