Man kan kalla det tjejkväll också...

Ja, idag så ska jag på min livs första möhippa. Det är egentligen Andys vän, men jag vart inbjuden eftersom man är av rätt kön och kan vara ganska trevlig och roligt på tillställningar som denna.
Men det för eviga dilemmat kläder är ju alltid som en flåsande åsna i nacken på en.
Men jag tror att jag vet på ett ungefär vad jag ska ha på mig. Och jag ve tockså att jag vägrar högklackat!

Hoppas på ett par bra fotochanser och jag hoppas att folk inte är för stela för att ställa upp på bild. Men efte rnågra glas champange är nog det ingen fara.

Men först blir det en sväng till gymmet.



Kommentarer
Christer

Berätta i ord och bild !!!

2011-11-05 @ 11:00:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0