Mini Panikångest

Vaknar upp så häftigt att jag nästan slår huvudet i taket. Telefonen ringen. KLOCKAN 7 PÅ MORGONEN!!!!
Den direkta tanken att något hemskt måste ha hänt nu. PANIK!

Pappa ringer och han har precis läst i lilla Smålandstidningen att det ska vara någon slags lokaltrafik strejk i stora stora London i morgon. Just i morgon när min mor ska komma.
Så nu försöker vi jiddra med hennes chef om hon kan få gå för dagen (efter 1 1/2 timmars jobb), samt så försöker vi boka en biljett idag istället. IDAG! GAA! Det innebär att de måstye åka hemifrån typ NU! för att hinna med.
Och jag då. jag har ju för helvete inte städat!

Ja, det är likosm inte det bästa sättet att vakna upp på. Men nu är jag upp och väntar på ett samtal från pappa och sedan ska de baske mig drickas kaffe och städas.



Kommentarer
Christer

Ja du, vissa morgnar........

2011-11-29 @ 10:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0