Fulla dagar

Dagarna är fyllda med aktiviteter och "to do lists". Jag har svårt att hinna med fotande och att rita. Sånna grejer som jag vill få färdigt får liksom vänta. Prioriteterna är barnen, huset och träningen. I September kommer jag börja plugga Engelska och jag har svårt att få tiden att räcka till redan som det är nu. Det är mer uppoffringar jag behöver göra men vad är det jag kan uppoffra. Vi får nog se i September hur vi ska pussla ihop vardagen.
Lite bilder från senaste tiden här nedan.
Träningen går fint. Efter helgen gick jag nog upp nåt kilo, men nu är jag tillbaka på banan igen. Denna veckan missade jag vågningen då det var dags för tandläkar besök. Vi får se på måndag hur det har gått.
Med träningen så känner jag lugnen rinna i årdrorna. Känslan av att jag fixar allt är underbar. Tack tack för att jag har privilegiet och tiden att röja på gymmet!
Nu dags för mat sen träning!
 
 
 
 Plattan med pappa är skoj
 
 
 Juijusu i badet är skoj!
 
 
 
 
 Skogs slinga med bästisen Jessica
 
 
 Peter Rabbit
 
 
 
Picknick packad 
 
 
 
Redo för en tripp till farmor och farfar i Brighton 
 
 
 Fin present från gammel farmor
 
 
 
Mys med pappa 
 
 
 
Tandläkar besök
 
 
Min lunch ser ut sp här nästan varje dag. Jag är så motiverad just nu!
 
 
Svetten dryper när aircondition inte funkar på gymmet. Känns nästan lite gangster när man svettas så mycket!
 
 
 
Morgonfrilla delux!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0