Motivations krash!

Jag visste att den här veckan skulle komma, då all motivation att hålla kosten i schack skulle vissna. 
3 dagar av överätande och inget vikttänk. Självklart känner jag mig besviken på mig själv. Jag har även tankar på att skippa vägningen i morgon eftersom jag vet att jag gått upp. 
Men samtidigt så vore det ju bra att gå dit och veta att kommande vecka så är det järnet som gäller. Tvinga in träningen i mitt tighta schema och vara extra försiktig med maten. 

Idag blir det full fokus att räkna point och äta rätt. Sådär rätt att jag känner hur rent blodet är som rinner i årdrorna.
Nya tag helt enkelt. 
Jag ska försöka att inte va en vekling imorgon. Jag ska väga mig trots att jag vet att resultatet är plus på vågen. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0