har massor, behöver ändå

De här med kläder och skor. Garderoben är sprängfylld med kläder. Skorna står i kilomererlånga rader. men ändå kan man inte få nog! man behöver alltid! Eller så är det faktist så att man bytt ut "vill ha" mot "behöver"... kan det vara så?
Igår hittade jag i alla fall något jag verkligen verkligen behöver. BH! Min gamla trasa från högstadiet
(FRÅN HÖGSTADIET!!!) är nu ett minne blott. Tuttarna har fått nytt liv!
Är så enormt sugen på nya converse. Dyrt och inte slitstarka nog.... Sugen på grå denna gång. De roströda låg mej kärt om härtat. Men med oväxling så växer man... har jag hört...
Hittade en sjukt cool bild på ett par andra converce... sjukt söta. men skulle alldrig kunna använda dem... hehe

Så mycket skitsnack från min sida nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0