Positiv

Vaknade med en stor gäsp... men så fort jag kom upp och hade kissat hittade jag mina positiva sida. jag hittade den sidan av Liselotte som jag faktist tycker om hos mej själv.
även fast regnet öste ner och paraplyet blåste sönder så lyckades jag hålla humöret på en stabil nivå.
Vilodag idag från träningen. men i morogn blir det nog spinning igen. Gillar det. Man blir totalt uttröttad, emn på ett extemt skönt sätt.
Brukar dock ha lite svårt med sömnen efter spinning. men det får gå.


Nyår då? vet inte hur det blir i nyår.  men Lina har ju brutit in sej till mej på nyårs-middag. Då tänker jag.... ja, varför inte? Självklart måste jag kolla mer regeringen innan jag bestämmer detta. Med regeringen så menar jag familjen och Johan... Vore trevligt med lite middag och sedan utgång... men vi får se hur bitarna faller på plats.




 


Kommentarer
Lebecca & Elik

Tjenamoss,



Skojsigt att du har kommit tillbaka till blogg.se, lättare att komma ihåg adressen.

Hoppas du börjar skriva om träningstips och nyttig och goda maträtter.

Ha det gott och lycka till med bloggen.



Kram

2008-12-03 @ 21:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0