ÄngelÄngelÄngelÄngel

Fantasin är ta mej fan som bortflugen. Önskar jag hade ett lite mer spännande liv.
På fredga ska jag åka hem till mamma och pappa och min ängel Minou. Tanken som flög förbi mej är att jag inte kommer att få tillfället att gosa med min ängel föränn i höst när jag kommer hem från Barcelona. det skär lite som ett rakblad i hjärtat faktiskt.
Önskar jag kunde ta med henne.
Jobbar sent hela veckan, önksar att man kunde skruva upp hastigheten på sekundvisaren för att få tiden att maka sej fram lite snabbare.
Tävlingen vi har på jobbet har fått mej att storkna. Mest aktiv tid på jobbet kommer att vinna en hotellnatt på Scandic och 2.an och 3.an kommer vinna biobiljetter.
Jag har fått order av psykologen att Lisen inte får ta mer än 100 samtal/dag.
Tävlingen är körd! Det skriker i skallen på mej att se att jag ligger sist i tävlingen. Inte för att jag är sämst, utan endast för att jag inte får jobba ihjäl mej....


Bild på min ängel


Kommentarer
Patrik

du är bäst på support tjejen!! Det vet du att vi tycker, iaf i Malmö

2009-04-24 @ 08:17:38
URL: http://seeyouontheflipside.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0