Planering planering.... och jobb

Trabajo trabajo!! För er som inte snackar spanska så betyder det jobb jobb.
Som ni förstår sitter jag på jobber (som alltid). har precis slängt iväg ett mail till chefen om semesteransökan den 27 jan - 1 feb då jag vill åka till Brighton och London och hälsa på Andy. hans bästa vänner har gift sig i Sanfransisco och de kommer den 30 januari ha en fest som vi är bjudna på.
Jag hoppas hoppa hoppas att jag får ledigt. Vill verkligen träffa dem igen. 2 helgoa personer. Plus att Andy har 2 andra personer som ligger honom väldigt nära. De har 2 döttrar var av en av döttrarna har precis fått en ny njure av hennes pappa. Hon har en svår njursjukdom som de fajtas emot.
Skulle gärna vilja träffa dem.

Jobbar mellan 10-17 idag, sen blir det hem och städa och ta det lilla lugna med Cuban.
I morgon är jag ledig och då innebär det:

städa
träna
tvätta
hänga upp gardiner
betala räkningar
handla
leka med Cuban
göra rum i garderoben för Becca
göra rum i garderoben för Andy
ev hinna köpa julklapp till familjen.

Ja... det ser ut som det blir en fullspäckad dag. Mitt smarta drag var när jag bokade tvättid tidigt i ottan så man inte sover bort heeela dagen, men tanke på allt jag måste fixa.
kanske hinner en hel del idag. vem vet?

Ha en trevlig söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0