Bio/Päron

Besökarna på bloggenökar ser jag. Kul!
Ja, Om en stund kommer mamma och pappa och mitt nya soffbord :o)
Johan klättrar på väggarna eftersom har inte har kvar sitt jobb, så jag bestämde mej för att få ut honom på stan igår kväll för att hitta på någt.
hamburgare och Bio blev det. Vi såg filmen Twilight. Tyvärr har jag inte läst ut boken ännu, men jag tänkte att va spelar det för roll om 100 år? Filmen var kanonfin. inte läskig alls. Väldigt lik boken. För er som är skeptiska till filmen så tycker jag ändå att ni borde se den.
Killen i filmen är oemotståndlig! Daaaam what a hottie!
Försöker luska ut va jag ska hitta på men mamma och pappa i helgen. kan inte komma på ett skvatt!

Ha en trevlig helg på er!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0