Fryser

jag kan inte förklara det bättre än såhär... Jag sitter instängd i en iglo utan vantar, mössa eller något varmt att sitta på. En stor isbjörn vankar utanför min kalla iglo, så jag kan inte ta mej ut...
Eller så är jag fastfrusen i en stor is-cub och precis utanför is-cuben  ligger min hårfön som är utom räckhåll för mej....

Jag fryser som ett svin! Önskar jag hade en isbjörns päls!
Sitter på jobet och mina händer börja skifta svagt i en blålila nyans, Detta är nog ett tecken på att det ärm jävligt kallt här inne eller så börjar min förkyldning ta över min stackars arma kropp..... Hoppas det endas är detta kontor som har ett trasigt värme aggregat.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0