Klock-helvete!!!!

varför hålla på att tjaffsa när en annan säger blankt NEJ? Just nu är jag så trött på folk som inte lyssnar på vad jag säger. jag sitter inte på denna stol för att jävlas. jag sitter här för att sköta mitt jobb och för att folk har sagt till mej hur och vad jag ska och kan göra....
varför tjaffsa då? Att spilla sån energi både på sej själv och deffenitivt av mej. min energi rinner ur mej snabbare än vanligt... Hur länge ska man orka med allt tjaffs?

är det någon som har några tips hur man samlar mod och energi för att klara av alla krävande människor?

Bittra jag behöver en klocka som tickar snabbare än de vanliga... Jag befinner mej i en tidzon där tiden står i princip stilla eller gå i slow motion...
Önskar att barcelonaresan var lite närmare till hands nu...
Drömmer om solen och stadens brus... Klyschigt, men såååå sant!
Blogga är väl ett sätt att få knoppen att glömma bort de långsamma visarna på klockan... men inte det bästa sättet....
Får sätta igång och peppra lite mail så man glömmer bort verkligheten...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0