Prov-nerverna pa utsidan av kroppen

Da var onsdagens lektioner slut och jag har suttit en stund for att plugga. Men i detta skede ar jag sa nervos att nerverna sitter pa utsidan av kroppen. Det finns nte en chans att jag kommer kunna fa in nagon spansk information innanfor pannbenet idag. Sa jag far lamna informationen till dess ode och hoppas pa det allra basta.
Min narvaro ar hog pa lektionerna bade fysiskt och psykiskt, sa vi far hoppas att det racker for att kunna ga vidare till tredje boken i spanska. Med det fina namnet Aula 3.
Om jag klarar provet i morgon sa ska jag kopa mig en dyr flaska rodvin och dranka mig i den. Eller kanske inte sa gravt, men nast intill dranka mig.
nnars tranar jag ganska duktigt nu. Mandagen blev det sprunget 1 mil och igar 1 spinningpass. Idag blir det styrketraning med de andra muskelknuttarna i gymmet.

Hoppas nan laser min blogg o inte bara tittar pa bilderna.

kram pa er!!!


Kommentarer
Maria

Jag läser! :o)

lycka till med provet



kramar

2009-07-29 @ 21:05:57
URL: http://simaso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0