Hettan är påtaglig... La klara löser allt!

Nu börjar jag känna att klimatet blir varmare. Nu har vi ungefär 34 grader på balkongen. Nej, jag sitter inte där ute. Phu. men jag har det lättare än mamma och pappa med värmen.
Idag va det en svår lektion, men allt ska ju inte vara lätt. Plus att jag måste sänka kraven på mej själv. jag kan ju inte lära mej 200 glosor varje dag heller har jag kommít underfund med.

har inhandlat nya Pantalones (byxor) idag. Baggy, aladin-brallor, va tusan de nu heter. Ska lägga upp en bild. i promis!

Nu blir det lite plugg och sedan ska jag ta det lite lugnt.

hasta manana! (hörs i morgon)

Vesitos (Pussar)


Plugg och min favoritdryck. La Klara. består av halva glaset öl och halva glaset citronfanta!



Kommentarer
Anonym

Hej, jag brukar kalla byxorna för haremsbyxor... saknar dig och päronen...

ha det gott!

2009-06-16 @ 22:45:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0