Hi five för mej!

Nu har jag faktiskt klarat av något som jag aldrig trodde jag skulle våga.
Jag åkte ner till barcelona alldeles ensam och nu har jag haft min första dag på min spanskakurs.
jag har inte sovit många timmar i natt kan man säga. Tanken som malde i mitt huvud var.
Tänk om jag inte fattar nån ting!!!!! va ska jag göra då?

Så vart de ju naturligtvis inte. jag klarade mig igenom hela dagen utan några problemas!
Vi var 10 stycker i klassen.
1 kines
1 dansk
2 tyskor
1 rysska
1 skottska
1 kanadensare
1 amerikanska
och så jag som enda svenska.
Läraren var ju naturligtvis spanjorska.

Dagen har gått som smort! Hi five för mej!

Nu ska jag försöka få lite mer sömn så jag både orkar med att plugga och springa i morgon.
Idag har det föresten varit jävulskt varmt. Men Gud så skönt det är!

Buenos Noche!

Pero.... här kommer lite bilder osså. mest egobilder, men men...

dagens suddigaste bild fick bli på dagens outfit



Det här var vad jag förberredde min första skoldag med, skolkompendie, solisar, ordboken, papper och penna och tunnelbanekort. Tunnelbanekortet var till för att jag kanske skulle behöva fly om det skulle behövas. men det gjorde det ju inte.


Min nya skolbok :o)



Konstig bild. Men fick fram mina fräknar i bilden. De gillar jag. jag ser inte så förbannat sjuk ut då.



egobild, fokus på ögon



Jag och min bäste vän. Ni kan kalla henner Nikon







Kommentarer
maja

sv: åh tack så mycket :)



vad modig du är förresten!!

2009-06-03 @ 16:53:16
URL: http://majakaka.blogg.se/
Maria

Kul att det gått bra för dig första dagen, kommer säkert att bli en jätte rolig tid med pluggandet :o) Själv har jag heller inte sovit speciellt mycket dessa dagar, men nu är jag klar! examinerades idag och jag är riktigt nöjd över mig själv och mina tre år som högskolestudent. Så nu kan man titulera sig Grafisk Designer :o) Äntligen! sola och njut för mig med kramar Maria

2009-06-03 @ 17:50:55
URL: http://simaso.blogg.se/
Konstantinos

Oo fan, damn va najs att du är där! Lyckos dig!:)

Men vad glad jag blir! Tack så jättejätte mycket:)<3

2009-06-03 @ 20:31:45
URL: http://konstantinos.blogg.se/
m

saknar din gamla design

2009-06-04 @ 09:57:28
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0