Tidsfördriv

Lista

1. Hur gammal är du om fem år?30
2. Vem var den sista du träffade? Det måste väl vara mamma och pappa som sitter bredvid mig då
3. Hur lång är du? 173
4. Vilken var den senaste film du sett? Revolutionary road med Kate Winslet och leo
5. Vem ringde du senast? Johan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Esta en su casa min angelito?
7. Vad är dagens planer? Plugga och sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är till. Mina närmsta vänner är de enda jag tycker om att prata i telefon med.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Hon sitte rpå andra sidan väggen, så för ca 5 minuter sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Blå-spräckliga
12. När vaknade du idag? 07:15
13. Har du någon gång hittat en katt? 5 dränkta katter i en sopsäck
14. Vilken är din favoritplats? hos någon jag tycker om
15. Vilken plats föredrar du minst? hmmm... framför en röd gubbe som aldrig blir grön vid ett övergångsställe.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i stockholm inom sjukvården eller polisen
17. Vad skrämde dig som barn? Jag var rädd att huset skulle börja brinna
18. Vem fick dig att skratta senast? Min spanskalärare
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? Ingen. Jag lånar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Not of your buisness
22. Hur många kuddar har du i sängen? En
23. Hur många landskap har du bott i? 4 st
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det har väl hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? det beror på
26. Är du social? Jag är väldigt social
27. Vilken är din favoritglass? Nogger
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa och ge bort en del
29. Tycker du om kinamat? Helt ok!
30. Tycker du om kaffe? O ja. Ingen dag är en riktig dag utan kaffe
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Nee
33. Kan du spela poker? nån gång
34. Tycker du om att mysa? Hehe, OM jag gör.
35. Är du en beroendemänniska? eee ne
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en gammal klasskamrat till mej
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska, tyska och snart spanska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Handväskor
42. Äger du dyra smycken? Ne. Nöjjer mej med bohemprylar
43. Har du någon gång testat narkotika? nope
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? La Klara (öl blandat med citronfanta)
45. Vem är den roligaste människan du känner? vet inte
46. Välj ett ärr på din kropp? på handen
47. Vad har du för ringsignal? Kommer inte ihåg
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja. nån stans hemma hos mamma och pappa
49. Flirtar du mycket? Ja, är nog lite flirtig av mej
50. Vart togs din profilbild för din blogg?Av min syster med min kamera
51. Kan du byta olja på bilen? haha, det är klart jag kan
52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig
53. Vilken var den senaste bok du läste? Andra sidan Alex av Unni Drugge
54. Läser du dagstidningen? på nätet ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ja, på Fitness Magazine
56. Dansar du i bilen? eee va?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? På min spanskalektion
59. När var du i kyrkan senast? Det var en evighet sedan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0