get to know me

Get to know me.


Smeknamn: Lisen
Sysselsättning: Pluggar spanska, skriver, fotar. 
Bra egenskaper: Kreativ, ambisiös, snäll, lyhörd
Dåliga egenskaper: dåligt tålamod, självkritisk 
Linje/klass: Gick turism/vildmarks-guide i gymnasiet för typ 100 år sen...  
Hårfärg: Blondie
Ögonfärg: blåspräckliga
Skostorlek: 39
Civilstatus: Johan sedan 2004 i agusti (5 årsdagen är den 29 agusti)
Födelsedag: i januari
Stjärntecken: Vattuman
Född: Värnamo BB 
Bor: just nu i Barcelona

Högerhänt eller vänsterhänt: Vänsterhänt
Husdjur: Minou, min schäfer
Hur lång är du? - 172 cm
Vad vill du bli när du bli stor? - Jag vill inte bli stor. men om jag måste så är det polis eller ambulansförare 
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - svarta med vit rosette 
Bor dina föräldrar ihop? - japp
Vem är bäst, mamma eller pappa? - Det kan jag inte välja. Båda är lika bra på olika sätt
Hur många syskon har du? - Lillesyster Rebecca 23 år. 
Vad är det senaste du sa till din pappa? - Puss och sov gott
Vad är det senaste du sa till din mamma? - Ses i morgon Puss
Vilken mat lagade din pappa senast? Minns inte
Vilken mat lagade din mamma senast? - Minns inte

Hur många ställen har du bott på? - många. 10 ställen tror jag 
Vilken familjemedlem är snällast? - mamma 
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Fotade systra min hemma hos henne 
Vad har du på dig idag? - svart linne, svarta tights, brun kjol, svart skärp och eldgul scarf och sandaler
Har du bytt om idag? - japp. Från pyjamas till kläderna jag har på mej
Favorittröja: mina svarat t-shirts
Snyggaste klädesplagget på andra könet? - Måste nog säga Johans kallingar med bilarna på
Har du gett bort kläder nån gång? - Ja, till Johan. han har ingen koll själv
Har du ångrat ett klädköp nån gång? - O ja. Tyvärr
Har du handlat kläder genom internet? - Japp, H&M is da shit! 
Fulaste plagget andra könet kan ha? - Byxor som är uppdragna till naveln, alla kläder i pastellfärger. 

Favoritskor: Mina converce. men nu är det nog sandalerna
Favoritbyxor: Pösiga jeans
Favoritsiffra: kan man ha nån favoritsiffra?
Finaste killnamnet: Enok
Finaste tjejnamnet: Annie, Ylva, Tekla
Favoritdjur:  Hund
Favoritdryck: Vishy vatten 
Favoritdryck (alkohol): Rödvin
Favoritsport: Skidor utför 
Snabbmatsställe: tapasresturangerna här i Barca
Favoritmånad: När solen skiner 
Band/artist: Carola, Gavin Degraw och massa mer 
Film: Girlfight, million dollar babe, holiday, G.I Jane 
Frukost: Gröt och apelsinjuice 
Parfym: Carolina Herrar
Tecknad figur: Jag tycker snobben är en mysig filur


Kommentarer
H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: thanks



Ska vi följa varandra med bloglovin ? :) Lägg till mig så lägger jag till dig :D

2009-06-10 @ 05:06:24
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Rebecca

att du orkar att svara på alla dessa frågor, tur att nån orkar skriva för det är så roligt att läsa om det... hoppas att allt är bra med dig och att ni ha det trevligt.

kram

2009-06-10 @ 16:13:11
Rebecca

Kan du inte lägga upp lite bilder på när mamma och pappa är där?

hoppas ni ha det bra, saknar dig...

snart kommer jag till dig, längtar som jag vet inte vad.

ha det gott...

kram kram

2009-06-11 @ 08:20:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0