Vecka 2 i Barcelona

Måndag och jag har börjat min andra studievecka här i Barcelona. Jag tycker att det går riktigt bra. Börjar sakta men säker forma orden till meningar. tror att det kommer bli bra.

I morgon kommer mamma och pappa och jag längtar. Kommer bli skönt att få lite sällskap nu.
 Lite less på ensamheten.



Har blekt bilderna lite för att inte behöva skämmas för mitt knallröda fejs. Somnade i solen igår. Och idag svider det som attan!



Skype är toppen. pratar med Johan varje dag. På spanska!!!



Lyssnatr på lugna favorieter varje dag. Så skönt!


Har fuskat med kosten o träningen i helgen. Måste bättre mej. Sista dagen med socker på ett tag nu.


Buenos Noche Amigos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0