Alla drömmar kan ju inte uppfyllas

Dagen har varit hysteriskt tråkig. Jobbade. Sprang hem, åt, sket och bloggade. Tråkigare kan man ju inte ha det....
Men det blir ju inte roligare än vad man gör det till....
Men var ska man hitta orken?
Önskar att jag hade friare tidier på mitt jobb. Skulle vilja jobba 7-16... Jag skulle hinna sååå mycket mer då... Skulle kunna hitta mer lycka i livet och hinna med hobbys som jag drömmer om meninte hinner med. Tex Lära mej måla ordentligt, spela gitarr och lära mej spela piano bättre, träna mer, instruera på gym, fota mer osv
Har börjar fundera på att söka till högskolan nu. Har lite idéer. har varit insnöad på polishögskolan så många år nu. man känns som jag förlorar mer på det än jag vinner på att vänta på att komma in...
Det finns så mycket annat jag faktisk kan plugga till som kan vara precis lika intressant och givande....

Varför snöa in sej och spilla tid?Visst att det är en stor dröm. men alla drömmar kan ju inte uppfyllas....
Ledsamt, men ljuset och möjligheterna öppnar sej när man släpper lite på drömtänkadet....

Löpningen idag. 6 km på 30 min. Riktigt nöjd. Ny musik i mp3 och ett jädrar anamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0