Bygga liv

Kul att antalet läsare i bloggen växer. Önskar jag hade lite mer intressanta grejer att skriva om.
En ointressant grej är att jag är såld på Ben and Gerry... Fan! Full av socker och skit. Det är ju inge bra. Strategin är att om jag fortsätter med löpningen får jag äta hur mkt jag vill...
Man lever ju bara en gång. Varför försumma livets alla goda ting? Finns det någon anledning?
Ska sitta på jobbet hela dagen. Trött på det nu. Vill åka iväg nu och njuta av solen.
Bara 9 veckor kvar. Det är bara att ha is i magen och stå ut.
Ska försöka bygga mer liv (bygga liv=skaffa mej mer sociala kontakter. Skaffa mej ett liv. En fras Ylva, min teurapeut använder sej av)
Önskar att det kunde vara lättare....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0