Poletterna börjar trilla ner

Poletterna börjar klirra ner i skålen nu. Mina knutar i huvudet har Ylva lyckas lukra upp en aning.
Gjorde en övning som innefattade lidande... Skulle hålla andan så länge som jag kunde. Utan en tanke på varför eller några krav på vad jag skulle klara eller prestera. . Klarade 50 sekunder.
Efter det skulle jag läsa igenom ett papper om att jag skulle registrera tankar och känslor under tiden.
Hölla andan igen... Klarade bara 40 sek...

Med den övningen förstod jag varför jag har gett upp på polistesterna. prestationsångest låser mej och jag presterar sämre.

De va det.... Kul att poletterna äntligen börja trilla ner...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0