Liiiivet

Mycket som spinner i huvudet nu. Jag hoppas det löser sej.
Sitter på jobbet och knaprar på sötmandlar. Önskar det fanns mer tid för träning just nu.
Håller på att bygga liv. Vilket innebär att försöka få igång mitt sociala liv igen. Tar mycket kraft och tid.
Igår var jag och Johan på bio. Filmen var rå men så otroligt spännande och bra filmad.
Skickade blommogram till Johan också. Just för att överraska honom en aning. En bukett med rosa blommor.
Rosor, nejlikor och små andra blommor jag inte minns vad det heter. Fotade dem i morse, så vi får se om jag hinner med en redigerigngsrunda ikväll så ni får se dem.
Ikväll: Linda kommer på besök!!! Äntligen. Har saknat henne. En tjej som lämnar lugn efter sej.... kan jag behöva.
Annars då: I morgon ska vi försöka få upp Linas säng så hon slipper sova på golvet, Träning... vi får se hur det blir med det...
Älskar min nya telefon! Bra kamera, snygg och enkel! love it! ni kan betälla den på www.tre.se






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0