Vill hem nu!!!

Vårkänslorna spirar i kroppen. Det är fortfarande svinigt kallt, men solen är städigt i kontakt med min hornhinna och mina själ. Detta värmer min frusna och mörka själ. Fan va poetiskt det belv nu då... haha
Fick bonusen idag. kasching! Min Barcelonaresa är nu finansierad! Yeeee!
Sitter nu o väntar på att Johan ska ringa för att se om han vill gå på bio ikväll eller om jag ska följa med tjejerna på middag...
Tuff call... men älskar att hitta på grejer med min Johan.
Brukar inte bli så förbannat sent heller....
Gick på massage förut på min lunch. Stressen rann av mej och min rygg gör minre ont. Just nu skiter jag i hur många mail eller samtal jag tar. Nu vill jag bara gå ut i det fina vädret. Njuta av ett glas vin och god mat.... Sen skiter jag i resten!

Så det så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0