Dag 1 i Barcelona

Då har man avklarat första dagen här i Barca, av 4 månader. Vädret har varit lite mulet, men det har varit helt ok.
Det som förundrar mej är att människor går med halsduk och jacka när det är mellan 15-20 grader. Det ser ut som att de ska frysa ihjäl.
Har tittat runt en del idag. Var och tittade på skolan där jag ska studera. En lite nätt skola med jättetrevliga männsikor. Ser fram emot att börja!
Efter att ha strosat i mulna Barca knatade jag hemåt. Gick vilse, men kom hem efter mycket om och men.
Drog på mej träningskläderna och körde ett 25 min joggingpass. Tänkte försöka avvara 30 min åt löpning varje dag. Ska försöka få det till en vana. Vill väl helst försöka jogga på morgonen när det inte är så varmt.
Nu har jag ätit en nyttig måltid så nu väntar min bok på mej.
Ska försöka installera mitt redigeringsprogram så ni kan få se lite bilder. Annars blir det inge kul.
Glömde nämna. Har tappat mitt förbannade linslock till kameran!!! Hoppas det finns att köpa.

Hörs i morgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0