Dagens träning

Det är lite ont om space att springa här i Barcelona. Sprang 20 minurer idag + 20 min styrketräning. Jag svettas som en gris när jag tränar i värmen. Men ooo så skönt det är!

Satsar på en löptur innan la Playa i morgon bitti.
Nu blir det mat, fotbollsfinal och presentation av grannarna som ska "hålla ett öga på mej." medan jag är här.
Sla också göra ett litet kostschema för kommande dagar. Och försöka hålla det. Behöver skära ner på kolhydraterna och öka vätskeintaget en aning. Sen tror jag det kommer hända grejer med kroppen. Hoppas jag i alla fall. Är less på att känna mej som ett fettberg vart jag än går + att 99% av spanjorskorna är anorektiker gör ju inte saken bättre....

Ha nu ent revlig kväll . Hejja Barca i fotbollen!!!


 





Kommentarer
Rebecca

Hoppas du ha det bra där borta och att ni oxå ha bra väder, för här hemma i sverige har sommaren börjat titta fram...

2009-05-29 @ 08:45:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0