Inspiration!



Tisadag och känner mig lite seg. tror att det är vädret. Men har bestämt mej för att inte dras ner i neggo-träsket den här hösten.
Tänker på lite inredningslösningar om allt löser sig med nya lägenheten. Hittar en del gulliga lösningar. Galna men mycket söta som passar mej tror jag.
Funderar på att köpa gammla sängbord på loppis som jag ska måla om i passande färg. Plus göra mina egna lampskärmar.
mamma kommer få hjälpa mej en del. men det tror jag inte hon har ngt emot. Eller hur mamma?

Här är lite inspiration. Hoppas ni gillar dem!




Det här är ju lite galet, men idén gillar jag. Kan ju göra det med mina egna foton i olika ramar



Snygg kökslösning















Önskar mej en sån här köksoffa!



Virkade stolsdynor. Sött och finurligt






Beuty



Det fula förvandlas till läckert









Mysig trendig/gammeldags



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0