Outfitinspiration

Jag har aldrig varit så fantasifull som jag är nu.
Jag kommer ständigt på nya klädkombinationer av mina befintliga garderob. Det är inte klokt!
T ex: en pösig t-shirt: kavla upp ärmarna och sy ngr stygn så de håller sig uppkavlade, efter det sy på ngr knappar på ärmarna. Och till detta klä dej i tights, converseliknande skor och en halsduk.
Vips så är man astrendig och plagget du använder är inte en annan själ som använder.

Klä dig i din egen stil. Det är alltid mer trendigt än att klä sig som alla andra.
Det tycker jag i alla fall.

Ha kommer lite inspiration på brudar som vet hur man kär sig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For you how don´t understand swedish. This is some cloths inspiration that i found



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0