Tusen snöflingor... Jävla vädergudar!!!

Tusentals snöflingor faller till marken. Man vill jo bara aggera som en barnunge. Jag vill lägga mig ner på marken och slå och sparka och skrika! Va är det för fel på vårt klimat!!!!
Satt ute på balkongen i t-shirt igår. Och idag är det för kallt för att ens använda vårjackan....
Jag är på väg till en stor strejk mot vädergudarna!
Sitter nu ialla fall på jobbet och det finns inte ett dugga att göra för en gångs skull...
Den enda dagen då det är lugnt på jobbet. Då glömmer jag min nya bok hemma???!!!
Så det blir en dag av att skapa träningsschema, blogga, leta svenskakurser till Andy, osv.

Balkongen vart färdig igår i alla fall. kan väl inte påstå att det blev nå vackert. men just nu går  mister Seymores säkerhet föra allt annat...
Det får vara provosoriskt innan jag kommer på nått annat smart som ser lite vackrare ut.

Annars så joggade vi runt i området där Andy ska bo och det var ett supermysigt område. Vi promenarede längs Sockenvägen och de tär ju ett drömområde att bo i. Små söta hus, barnvänligt och lugnt....
Det värmde i hjärtat när Andy sa att här skulle han kunna tänka sig att bilda familj....

Där med sätter jag punkt för detta inlägg....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0