mardrömmar och söta ögonblick

När jag gick hemifrån idag bemöttes jag av den sötaste jag någonsin sett. Lilla Seymore hade gosat in sig i de pluffsiga täckena och somnat som en liten pälsboll...
Det var svårt att slita sig från denna rara blick...

annars har jag drömt så fasansfulla mardrömmar om att jag skulle vara hästvakt åt min kompis häst när hon skulle åka bort.
och jag i själva verket glömmer bort att jag ska ta hand om hästen. När jag väl efter 2 veckor kommer ihåg att jag är hästvakt springer jag till stallet där jag hittar hästkraken halvdöd iklädd endast skinn och ben....
Jag lyckades rädda honom och jag kunde aldrig förlåta mig själv att jag utsatt detta underbara djur för min glömska...

Vilken tur att det endast var en dröm!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0