ögoninfektion, vissna blommor och påskmiddag....

Lördag.
Vaknade upp och allt känndes väldigt tungt. Tänker inte skriva varför. Men föröker attinte dras ner av allt nonsens och dumheter som är kring mig just nu.
Igår spenderad ejag 2 jävla timmar att leta efter dammsugarpåsar. men det verkar som att de är puts väck. Så fick försöka svepa govens med dammsvepen så gått det gick. Men tack och lov så finns ju www.dammsugarpåsar.se
väldig tillgängligt.

Annars så hängde jag upp min tvätt på balkongen försörsta gången i år. Härligt! Samtidigt provade vi ta ut mister Seymore på balkongen... men det funkade ju inte riktigt. Så idag ska vi säkra balkongen så han kan vara där ute utan att trilla ner.

Mister Seymore har fått en ögoninfektion vi måste reda ut på måndag. Svullet och rinnigt.
Hoppas de kan ta emot oss på kattstallet och hos vetrinären på måndag eller tisdag.

Trots att det var långfdredag igår firade vi med god påskmiddag och Andy hade köpt blommor till mig :o)
Otroligt sött gjort!!! Han gjorde den sötaste missen som man kan göra om man är kille. Han köpte en krula med i princip vissna blommor. Det gjorde gesten sötare än om det hade varit en hel blomma. Han försökte verkligen... det är det som räknas.
Mister Seymore fick lite lax. Men det gillade han inte alls så det fick bli vanlig moussie......


Jag är väldigt ledsen över att Andy ska flytta ut...

sleeping beuty

 

Vissen blomma... otroligt sött

 

 

 

i drömmarnas värld

 

 

påsk påsk påsk

 

 

Do not disturb. Im getting a tan!!!

 

min orkidé

 

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0