Kidnappade hundar

Tar efter Rora´s inlägg om de två hundarna i Västerås som blivit kidnappade.
Deras ägare skulle in affären för att handla och när hon kom ut upptäckerhon att hennes änglar är borta.
De misstänker kidnappning.
kamphundar i sverige är är mkt attraktiva och det finns ligor som stjäl dessa sorts hundar.

Om jag får gissa så har man tagit hundarna till sthlm där det är efterfrågan efter dessa arter.
Jag tänker inte printa ner vad det är som gör att de är så attraktiva då jag tycker att endamålet är alldeles för hemskt att skriva om.

Men jag hoppas ialla fall att hundarna hittar hem. om det är någon som har sett de här hundarna så borde ni kontakta polisen.

Nummret till polisens tipstelefon är 11414

Hundarna vill hem till sin trygghet!

 

 



Kommentarer
R O R A . S E

SV: Självklart är det OK med en länk. :)



Nej, jag har ingenting med deras kommentarer att göra. Jag och "Bunny" har småsnackat lite om att vi tycker att det är förjävligt av ägarna att lämna hundarna på det viset och då är det någon som trakasserar henne.

2010-08-21 @ 13:55:57
URL: http://rora.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0