Någon vaken?

Vaknade vansinnigt tidigt. Sovit asdåligt. men men, får ta igen det sen.
Ganska roligt att logga in på bloggen så här tidigt. Då kan man se att det redan varit inne 2 stycker på bloggen redan. INNAN KL 5!!!! Vem av er är det som är uppe så tidigt?


well well. Idag ska jag försöka ta mig an och göra något vettigt. Fota, skriva, rita eller något kreativt. Jag blir galen av den här huvudvärken, tröttheten och framför allt ledsenheten ledsenheten i mig.

Ska försöka bryta för mina symtom och skapa något fint idag. vi får ser va det blir.

Syrran åker hem på lördag och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det kommer ju bli dödens håla här hemma.
Kommer sakna hennes energi och idéprat.
Kvar blir jag och min Seymore




Kommentarer
Therese

Hur går de med huvudet?

2010-08-12 @ 18:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0