städning, matte och detox

Söndag är en helig dag är det sagt. men varför blir det alltid så att man använder den heliga dagen till städning?
Mitt problem är att skjuta upp saker och ting. Lathet lathet lathet.
Det är nog något jag måste ändra på. Inte minst Andy. men det är ju en helt annan historia.
Som ni förstår så är det städning som gäller idag.
Efter det ska jag försöka få några sidor i matteboken avklarade. trögt när man jobbar så mkt. men vill man så går det.
Imorgon skall jag och Sara köra detox. Koffein, socker och alla slaggprodukter skall ut ur systemet.
Vet inte hur länge jag kommer klara.
Men jag kommer försöka köra mycket vätska genom olika drinkar med frön och sånt i. och till lunch och middag kommer det bli lite proteiner och mkt grönsaker.
Att bara dricka olika detox drinkar kommer få mig helt snurrig och kommer att må riktigt dåligt. Jag känner mig själv numera. Utan mat så blir det jobbigt för omgivningen.

well well. Nu blir det städning och lite matte och sedan lite avslappning...






Kommentarer
mamma

HERRE GUD STACKARS Andy, han vet väl om att han har ett skyddsrum i källaren

2010-02-14 @ 15:30:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0