Torsdag ledig

Har sovit som en stock. det var länge sedan jag fick använda det uttrycket.
Idag blir det tvätta, städa och plugga matte.
Ska väl försöka undvika att överstäda. tar ju sån förbannad tid liksom.
Annars kommer det en helg av jobb jobb jobb.
Andys vän ian och hans flickvän kommer hit och hälsar på. Har hört mycket gott om ian, så jag ser fram att träffa honom och hans andra hälft.

OS: 2 Os-guld och ett rejält fall av Anja pärsson. jag hoppas verkligen hon inte skadade sig för allvarligt.
Vore så synd! Hon är mitt OS-guld hopp- Hon och Kalla är tuffa tjejer som jag så gärna skulle vilja träffa i verkligeheten. Mina vinter drottningar!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0