Sjuuuk trevlig kväll igår!!!

Lördagen kunde ju inte slutat bättre.
Syrran och Erik som förbi för en trevlig kväll.
Andy och jag gjorde 2 olika pizzor som blev väldigt lyckade. och för dessert blev det päronhalvor med afteright i ugnen plus lite glass.
jag vart så mätt så jag mådde riktigt dåligt efter all mat.
men vi hade otroligt trevligt. Vin, öl och lite gin and tonic med gott sällskap gör en kväll riktigt trevlig.
Missade att ta lite bilder tyvärr.
Eftersom jag fyller år snart så fick jag min födelsedagspresent.
Ett par fina lila tofflor med en matchande morgonrock.

Kommer lägga upp lite bilder senare på denna fina present.

Tack för att ni kom !!!!

Det får vi göra om snart!!!



Inte mitt badkar, men känslan av mys har jag i alla fall


Jiammy!


MMMMMMMMM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0