Födelsedagsbarn!!!

Tisdag och jag är på strålande humör!
Andy fyller år idag
och jag impade med äggröra, gravad lax och kaffe när han vaknade.
Vi har båda haft en ganska sömnlös natt då min lilla tiger irrat runt och mjauat för sig själv i stort sätt hela natten. men för mig gör det ingenting. Andy blir väl ganska less.... men men... han sover ju inte över så ofte.
Det riktiga firandet kommer att ske på fredag då vi ska ta en lååång promenad på djurgården då jag ska packa ner en flaska vin och picknick.... Efter det ska vi besöka smaka på stockholm och ta några bers... och efter det en romantisk middag.
Ser fram emot det här sååå enormt!!!!!
Ska fixa en fin present också hade jag tänkte. men det kan jag ju inte berätta här då han går in och översätter min blogg med Google Translater.... hihi....

Nu ska jag förbereda mig för intervju till ett nytt jobb här på 3...
Håll tummen för mig!



Happy Birthday my lovley Baloba!





Håll tummarna för mig!!!



Kommentarer
Maria

låter som om det blir en toppen fredag!! tänkte fråga dig vad din kamera heter, vet att du tycker om den och att den är bra, eller? tänkte kanske investera i något nytt till semestern?! kramar

2010-06-01 @ 09:48:09
URL: http://simaso.blogg.se/
Maria

tack!!

nu ska jag ut och spana



kramar

2010-06-01 @ 19:10:28
URL: http://simaso.blogg.se/
Therese

Håller tummarna. Låter som en bra dag i dag.

Vad mysigt de låter.

kram

2010-06-01 @ 21:18:24
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0