Kajaktur blev succé!

Händelser under vå kajaktur!

1. Paddlar runt halva kungsholmen, anländer till Stadshuset.
2. Framför stadshuset tappar Andy balansen och välter.
3. En båt hjälper honom att komma i båten igen.
4. frid och fröjd... phu.
5. han välter IGEN!!!
6. Genom min kajakkunskap så får vi igenom en kamraträddning och han kommer smidigt i kajaken igen....
7. En tredje gå välter han och vi bogserar och han simmar in till Stadshusets kaj.
8. Massor av turister står och glor på vårt spektakel.
9. Gammal kvinna har larmat på brandkåren.
10: JAG SKÄMS!
11. SYRRAN SKÄMS ÄNNU MER
12. brandkåren kommer och de filmar händelsen.
13. jag DÖR av skam
14. Syrran DÖR ännu mer av skam
15. Andy lägger en kommentar:
Thank you for coming mister fireman, but im not on fire, im just wet.
16. Jag får bogsera en kajak i 5 km som är full med vatten.
17 anländer till kajakuthrningen och lägger mig ner och skrattar så jag får kramp av utmattning....


Jag tror knappt heller att det är sant. Men det är det. haha... sjukt kul äventyr.
jag komer ALDRIG mer paddla med en engelskman...

 

 

 






 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Maria

verkar som en riktigt rolig tur!! ha ha



några tips på vad man kan hitta på en dag i Åre i juli? vi passerar kanske där på vår tur till Kebnekaise



kramar

2010-06-29 @ 09:29:43
URL: http://simaso.blogg.se/
Maria

Tack!



en topptur eller tennforsen låter som bra alternativ får se vad vi hinner med :o)

2010-06-29 @ 11:53:19
URL: http://simaso.blogg.se/
mamma

ni ser proffsiga ut och det är fina bilder

2010-06-30 @ 17:59:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0