Torsdag som egentligen är fredag

Så är det faktiskt. Idag är det torsdag men i morgon är det ledigt så det blir fredag automatiskt... Ska bli så skönt med 2 dagars ledighet.
Planerna ser ju ut som så. I morgon ska jag städa och plugga matte heeeela dagen. Och på lördag ska vi ut och paddla kajak.
Självklart blir det lite firande med god mat och vin. men ska försöka göra lite nytta ändå.
Är lite exalterad då jag ska hämta min nya mattebok och biologibok jag beställt idag. Så nyfiken på att se hur de ser ut och om de verkar enklare änd de jag har nu. förmodligen inte. men men...
Har 3 månader på mig att plugga in dessa ämnen innan jag ska tenta av det.
Så nu jäklar gäller det att lägga på ett kol.

Igår kom Johanna och Ulrika till jobbet. Det är två härliga gamla kollegor som jag ser som mina vänner. De kom och hälsade på med deras två små knoddar. Linn och Philip. Två små söta individer som man inte kan låta bli att älska!
En dag kommer jag också bli mamma. Ser fram emot det!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0