allt och inget

Vaknade upp och kännde mig lite sliten efter 2 dagars träning.
Så idag blir det att vila och låta kroppen återhämta sig.
I morgon har jag ledig dag och känns helt underbart. Hoppas att det fina vädret håller i sig tills i morgon.
Ska städa lägenheten och försöka ta det lilla lugna.
Det är ganska sjukt att man kan se fram emot en ledig dag så mycket. En dag som man bara ska spendera med sig själv. och för min del så blir det oftast att min lägenhet blir städad.

idag ska jag ringa till komvux och be om info om kurserna jag vill läsa. Och så ska jag ringa till Sölvesborg för att boka vandrarhem om det fortfarande finns platser kvar.
om det finns det så blir det Sweden Rock i juni! Jippi!!!!


Nu är det strax dags för möte, så ska förbereda mig en aning för detta.

Ha en fin dag mina vänner! Se till att lapa så mkt sol som det går. har hört att molnen är på väg!

bilden är googlad och den symboliserar min känsla för våren!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0