Min Guldklimp

Var på kattstallet för att besöka charmknutten Seymore idag.
Besöket varade i 3 timmar. När jag gick där ifrån gick jag med ett stort leende, håriga kläder och ett hjärta fyllt med kärlek.
Bättre terapi kan man inte få. bara genom att sitta där. Prata med de små liven och kela och leka med dem.
Han klampade rakt in i mitt hjärta och stal det.
Så nu kommer jag snart ha 2 rödhåriga karlar i min säng.... haha. En är sötare än den andra dock.... haha...
Nä. verkligen inte. Andy och Seymore får dela och samsas om mig.

Här kommer lite bilder på min lilla guldklimp....



 

 

 

 

 

 

 

Om jag ahde möjligheten hade jag velat ta hem alla de små som just nu befinner sig på kattstallet. De är alla värda ett tryggt och kärleksfullt hem...
Här är några av Seymores rumskamrater. jag hoppas av allt i världen att det finns ett hem för dem alla!

Minns inte namnet, men denna lilla sötis har fått en husse

 

 

Denna lilla damen kalls för Bärnstensflickan, och hon väntar också på att få hitta hem

 

Alvina har fått en matte

 

 

Denna lilla parvel är här med sin mamma och de vill flytta till någon. Men de vill vara tillsammans.

sömnig

 

 

 

 

 

http://kattstallet.se

 

Om man inte har möjlighet att köpa en av dessa katter kan man alltid stödja kattstallet med en slant varje månad...

En slant från dej kan hjälpa fler av de små att hitta ett hem och bli räddade från den otäcka världen där ute...

 




Kommentarer
mamma

vad fin han är

2010-03-16 @ 07:07:30
Anja

Svar:

Tack så mycket!

2010-03-16 @ 14:36:24
URL: http://originalet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0